LA PRIMAVERA JA ÉS AQUÍ!

dilluns, 23 de març del 2020


Us diré un secret molt fi: 

LA PRIMAVERA JA ÉS AQUÍ!!


Avui us porto unes activitats relacionades amb la primavera, espero que aprofiteu el bon temps (quan faci) i sortiu al balcó, terrassa, pati, aquells nens i nenes que tingueu. Jo estic passant molt de temps als meus balcons. 

Per començar, us porto el poema de la primavera per a que els pogueu aprendre  i practicar-lo, amb l'ajuda dels vostres pares i mares: 


I  a continuació us porto un "challenge", l'anomenarem #primaverachallenge. 

I us estareu preguntant... en què consisteix? 

Consisteix en crear una imatge de la primavera utilitzant objectes i materials que tingueu a casa per representar-ho. Ah! I també necessiteu la vostra imaginació i creativitat.

Mireu, aquí us deixo el meu i us explico amb quins materials ho he fet: 




OBJECTES QUE HE UTILITZAT:


Agulles d'estrendre la roba

 Un estalvi 


Gomes de cabell














        
Mitjons blaus


Espero els vostres resultats! 

Envieu-me'ls al meu correu: lbernal1@xtec.cat


0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada